نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2458
-
الف
+

جهانگیر الماسی: هنوز مردم من را با «فرخ» سریال «پس از باران» یاد می کنند

«جهانگیر الماسی» از تجربه بازی در نقش «فرخ» سریال پس از باران گفت.

به گزارش آی فیلم2،  «جهانگیر الماسی» بازیگر سریال «پس از باران» طی یک مصاحبه از علل ماندگاری این سریال گفت.

وی اظهار داشت: من اعتقاد دارم کارهایی مثل "پس از باران" که مردم دوست دارند باید تکرار شوند یا نسخه‌های جدیدی از آن‌ها ساخته شود. چطور برخی از کارها چندفصله می‌شوند این نوع کارها هم باید در نسخه‌های جدید ساخته و دیده شوند.

وی افزود: رمز ماندگاری این سریال‌ها اولاً در پژوهش و تحقیق و فلمنامه خوب آن‌ها وجود دارد و ثانیاً قهرمانی که به‌درستی ساخته می‌شود و این روزها کمتر در سریال‌هایمان به این وجوه پرداخته می‌شود. فرصت گرانقدری برای تلویزیون وجود دارد که این روزها بیشتر مردم تلویزیون را نگاه می‌کنند با توجه به اینکه تیاتر و سینما تعطیل است و باید بیشتر به این نکته توجه کنند.

الماسی درباره این موضوع که چطوربرای ایفای  نقش "فرخ" سریال پس از باران انتخاب شد، به تسنیم گفت: 20 سال از نشر این سریال می‌گذرد اما هنوز مردم مرا می‌بینند از آن سریال یاد می‌کنند، سریالی که بعد از فلم "حبوط" احمدرضا معتمدی که نقش ابلیس را بازی می‌کردم اتفاق افتاد. در روزهایی که این ترس برای نقش‌های منفی وجود داشت که از حوصله و جذابیت مردم خارج نشود، گفتم "نقش منفی بازی می‌کنم تا ببینم بازتاب مردم چگونه است". فلمنامه را آقای عفیفه به من دادند و اتفاقاً سعید سلطانی برگشت و گفت "تستی کنیم ببینیم این شخصیت چطور درمی‌آید" و من همان لحظه پذیرفتم، قرارداد امضا کردم و قیمت هم نگذاشتم.

«جهانگیر الماسی» زاده ۱۳۳۴ در تهران از بازیگران ایرانی است. وی دارای ماستری حقوق و روابط بین‌الملل می باشد.

آقای الماسی فعالیت هنری خود را در تیاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد و با بازی در فلم «ریشه در خون» به کارگردانی «سیروس الوند» وارد سینما شد.

پس از باران ، کوچک جنگلی،در چشم باد ، هزار دستان، اغما و طفلان مسلم و ... از جمله سریال های معروفی است که «الماسی» در ان ایفای نقش کرده است.

دانلود و تماشای سریال پس از باران

دانلود و تماشای سریال «اغما»

دانلود و تماشای سریال «کوچک جنگلی»

دانلود و تماشای سریال «طفلان مسلم»

نظر شما
ارسال نظر