نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2297
-
الف
+

«رضا عطاران» دوباره سریال می سازد

«رضا عطاران» بعد از گذشت 12 سال، قصد ساخت سریالی تازه دارد.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا عطاران» کارگردان، بازیگر و نویسنده پرآوازه ایرانی قصد دارد دوازده سال پس از حواشی سریال «بزنگاه»، سریال تازه اش را بسازد.

 خبر ساخت این سریال در یک برنامه انترنتی اعلام شده اما هرچند هنوز هیج جزییاتی درباره زمان ساخت یا عوامل آن در رسانه ها نشر نشده است.

«رضا عطاران» سازنده تعدادی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ صدا و سیمای ایران است و مجموعه‌هایی مانند «خانه به دوش» و «متهم گریخت» همچنان بعد از دوازده سال در بازنشر شبکه های مختلف پربیننده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که سریال جدید رضا عطاران مانند دیگر آثار پربیننده اش از قبیل «خانه به دوش»، «بزنگاه» و «متهم گریخت» و... موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

«رضا عطاران» بازیگر  سینما و تلویزیون ایران در 20 ثور(اردیبهشت ) سال 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او بعلاوه بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فلم نامه نویسی و آواز نیز فعالیت دارد.

وی بعد از اینکه دیپلوم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تیاتر« حسن حامد» فعالیت هنری خود را در سال 1361 آغاز نمود.

عطاران در سال 1369 با بازی در مجموعه تلویزیونی «بیداران»به کارگردانی« اصغر عبداللهی» برای اولین بار در تلویزیون دیده شد و پس از آن با ایفای نقش در سریال «پرواز 57» و «ساعت خوش»،« مهران مدیری» به شهرت رسید و در عرصه بازیگری پیشرفت کرد.

وی  بعد از بازی در سریال های «سال خوش»،« سرزمین سبز» و «دنیای شیرین»، در سال 1378 اولین فعالیت خود در زمینه کارگردانی را با مجموعه تلویزیونی «مجید دلبندم» رقم زد. عطاران در این سریال علاوه بر کارگردانی و نویسندگی به عنوان بازیگر هم حضور داشت

کارگردانی و بازیگری عطاران در فلم «خوابم می آد» در سال ۱۳۹۰ موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو شود. در همان سال او در فلم «بی خودی بی جهت»  نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد.

رضا عطارارن پس از سریال« بزنگاه» از تلویزیون خداحافظی کرد و پس از آن خداحافظی تنها یکی دو بار در نقش مشاور به «مجید صالحی» و «سعید آقاخانی» کمک کرده ‌است.

تعدادی از آثار این هنرمند برجسته تلویزیون و سینما از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است که مخاطبان می توانند در لینک های زیر تماشا کنیید.

دانلود سریال بزنگاه 

دانلود سریال متهم گریخت

 دانلود سریال ترش و شیرین 

دانلود سریال خانه به دوش

م ا

نظر شما
ارسال نظر