نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3385
-
الف
+

علت انصراف «امین تارخ» از نقش آفرینی در سریال «زمانه» چه بود؟

«امین تاریخ» بازیگر کهنه کار ایرانی قرار بود در سریال «زمانه» کرکتر «حسام فروزان فر» را بازی کند.

به گزارش آی فیلم 2، «امین تارخ» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال هایی همچون «سایه بان» و «اغماء» شاهد بودند، قرار بود در سریال «زمانه» کرکتر «حسام فروزان فر» را بازی کند و  حتی چند روز مقابل کمره به ایفای نقش پرداخت.

اما وی به دلیل آماده نبودن فلمنامه کامل و نامشخص بودن عاقبت نقش مذکور در داستان، از نقش آفرینی در ادامه سریال عذرخواهی کرد، پس از چند روز فلمبرداری از تیم جدا شد و در نهایت این نقش به «حسین محجوب» رسید.

سریال «زمانه» ساخته «حسن فتحی» محصول سال 1391 هجری خورشیدی صدا و سیمای ایران است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: بهزاد که سال‌ هاست پدر خود را از دست داده، تحت سرپرستی عموی خویش زندگی می‌کند و تصمیم دارد تا با دختر عموی خود ازدواج کند.

حسام، عموی بهزاد یکی از کارکنان کارخانه‌اش به نام سهیل خرّم را به دلیل کلاهبرداری اخراج می‌کند. این اقدام او، سهیل را تحریک می کند تا با نسبت دادن اتهاماتی به بهزاد، برایش مشکلاتی را ایجاد کند. بهزاد با استخدام وکیل، سعی در کشف حقیقت می‌نماید اما . . .

«حمید گودرزی»، «حسین محجوب» ، «پریناز ایزدیار»، «آیدا فقیه زاده»، «مهرانه مهین ترابی»، «هومن برق نورد»، «شهرام قائدی»، «فریبا متخصص»، «ویدا جوان» و «حسین مهری» از بازیگران این سریال هستند. 

سریال تلویزیونی «زمانه» هر روز ساعت 6 عصر به وقت تهران ، 7 شب کابل و 7:30 شب به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر