نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
243
-
الف
+

«پدر سالار»؛ چشم و هم چشمی که آشیانه زندگی «جلال» را ویران کرد

در این گزارش سکانسی از سریال «پدر سالار» را تماشا می کنید.

سریال «پدر سالار» به کارگردانی «اکبر خواجویی» و نویسندگی «علی‌اکبر محلوجیان» تولید سال 1372،  یکی از محبوب ترین آثار تلویزیونی ایران است که نشر آن از شبکه آی فیلم 2 با استقبال بالای مخاطبان همراه بود.

داستان سریال «پدرسالار» دربارهٔ پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله‌خان پدری مهربان، خانواده‌دوست، دلسوز و در عین حال سختگیر و باصلابت است. به باور او همهٔ فرزندانش پس از ازدواج باید در خانهٔ او زندگی کنند.

زنده یاد «محمد علی کشاورز»، زنده یاد «حمیده خیر آبادی»، زنده یاد «سیامک اطلسی»، زنده یاد «جمیله شیخی»، زنده یاد «خسرو شجاع زاده»، «کمند امیر سلیمانی»، «ناصر هاشمی»، «محمود جعفری»، «محمود پاک نیت»، «آزیتا لاچینی»، «کتایون ریاحی»، «پرستو گلستانی»، «اکرم محمدی»، «فرحناز منافی ظاهر»، «حسن مهمانی» از جمله بازیگران این سریال می باشد.

در سکانسی از سریال«پدر سالار» می بینید؛ «جلال» به دلیل لجاجت و اصرار های «زهره» و مادرش «ملوک خانم» مجبور به ترک خانه پدری اش می شود و بعد این جریان با عصبانیت «اسدالله خان» رو به رو شده، کارش را نیز از دست می دهد، از سوی دیگر «جلال» عوامل بهم ریختگی زندگیش را چشم و هم چشمی های بی مورد «زهره» می داند...

در ویدیوی بالا سکانسی از سریال «پدر سالار» را تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر