نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
599
-
الف
+

«آتیلا پسیانی» بازیگر و کارگردان نام آشنای ایرانی دار فانی را وداع گفت

«آتیلا پسیانی» بازیگر و کارگردان تیاتر، تلویزیون و سینما در سن 66 سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش آی فیلم 2، «آتیلا پسیانی» بازیگر مشهور و پرکار تلویزیون ایران که برای تداوی در فرانسه به سر می برد، امروز جمعه 14 میزان(مهر) 1402 در سن 66 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم پسیانی از جمله شخصیت های برجسته تلویزیون و سینمای ایران است که در بسیاری از فلم و سریال های پخش شده شبکه آی فیلم2 همچون «آرام می گیریم»، «یه تیکه زمین»، «چاردیواری»، «مدینه»، «زیر تیغ»، «با خانمان»، «راه بی پایان»، «گم گشته»، ««سیمرغ»، «مرضیه»، «بچه ها نگاه می کنند»، «پرده نشین»، «زیر پای مادر»، «کشیک قلب»، «پوست سرخ» و «انقلاب زیبا» هنر نمایی کرده است.

او همچنین در فلم‌هایی چون «نیمه‌ پنهان»، «آتش‌بس 1 و 2»، «حس پنهان»، «در امتداد شهر» ، «تلفن همراه رئیس جمهور» ، «پل چوبی» و...  به نقش‌ آفرینی پرداخته‌ است.

لازم به ذکر است مرحوم پسیانی فرزند زنده یاد «جمیله شیخی» بازیگر سرشناس سریال های خاطره انگیز دهه های شصت و هفتاد تلویزیون همچون «پدر سالار» و «پس از باران» می باشد. همچنین همسر و دختر آن مرحوم، «فاطمه نقوی» و «ستاره پسیانی» بازیگر هستند.

شبکه جهانی آی فیلم2 این سوگ عظیم و ضایعه جبران ناپذیر را به خانواده داغدار ایشان و همچنین به هنرمندان و هنردوستان تسلیت عرض می‌نماید. 

س غ /ح ح

نظر شما
ارسال نظر