نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3628
-
الف
+

نوروز 1402 همراه با سریال های تماشایی شبکه آی فیلم2

در این گزارش با سریال های و فلم های نوروزی شبکه آی فیلم2 در سال 1402 خورشیدی آشنا می شوید.

همزمان با آغاز سال نو خورشیدی 1402، شبکه جهانی آی فیلم 2 سریال هایی را که بیشترین تقاضا را از سوی بینندگان داشته اند، در جدول نشراتی خود قرار داده است.

براین اساس سریال های «کلاه قرمزی»، «روزهای بد به در»، «احضار»، «خانه به دوش»، «درد سرهای عظیم» و فلم های سینمایی «به صرف شیرینی و شربت» و «زیر درخت هلو» در جدول نشراتی نوروزی شبکه آی فیلم 2 قرار گرفته اند.

کلاه قرمزی

کلاه قرمزی

 سریال «کلاه قرمزی» به کارگردانی «ایرج طهماسب» تولید سال 1394 هجری خورشیدی است.

در این سریال عروسکی ماجراها و اتفاقات هیجان انگیزی برای «کلاه‌قرمزی» و دیگر گودی ها (عروسک ها) رخ می‌دهد و شخصیت هایی همچون پسر عمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا و ... به همراه مهمانان و چهره های آشنا؛  اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می زنند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «حمید جبلی»، «محمد لقمانیان»، «بهادر مالکی»، «نگار استخر»،  «محمد بحرانی»، «محمدرضا هدایتی»، «کاظم سیاحی» و «فاطمه معتمد آریا»  حضور دارند.

سریال «کلاه قرمزی» از یکشنبه 28 حوت (اسفند) 1401هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

روزهای بد به در

روزهای بد به در

سریال «روزهای بد به در» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» محصول سال 1393 خورشیدی می باشد.

داستان این سریال دربارهٔ اردشیر، خدمتکار یک مکتب (مدرسه) است که همراه فامیل خود برنامه‌ریزی کرده تا مراسم جشن نکاح (عروسی) پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی های آن ها به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

«هومن برق‌نورد»، «مریم امیرجلالی»، «مهران غفوریان»، «لاچین دربندی»، «مهران رجبی»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «مهرناز بیات»، «سیده شیما سلیمی»، «غلامرضا نیکخواه»، «کریم قمهران ربانی»، «بهشاد شریفیان»، «امیررضا میرآقا»، «حامد اخباری» و «محمدرضا شیرخانلو» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال «روز های بد به در» از یکشنبه 28 حوت (اسفند) 1401هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

احضار

احضار

سریال «احضار» با نام قبلی «دعوت نحس» به کارگردانی «علیرضا افخمی» و تهیه‌کنندگی «محمودرضا تخشید» محصول سال 1400 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «محسن کامرانی» قصد دارد از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کند و به دنبال وی راهی سفر می شود اما پس از کش و قوس‌های فراوان و اتفاقات پی در پی، در یک تعقیب و گریز، موتر کامرانی به دره سقوط می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

در این بین دختر مورد علاقه کامرانی برای رهایی از عذاب وجدان خود به دنبال یک فالگیر می رود که با احضار روح کامرانی با او صحبت کند اما....

در این سریال بازیگرانی همچون «آرش مجیدی»، «رضا توکلی»، «نسرین نکیسا»، «مرتضی کاظمی»، «آدرینا صادقی»، «مینو آذرمگین»، «نازنین هاشمی»، «دینا هاشمی»، «میلاد میرزایی»، «افسانه چهره‌آزاد»، «على دهکردى»، «خیام وقار کاشانى»، «درسا بختیار»، «غزال نظر» و «صالح میرزا آقایى» بازی می کنند.

سریال «احضار» از سه شنبه 1حمل (فروردین) 1402هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

خانه به دوش

خانه به دوش

سریال «خانه به دوش» به کارگردانی «رضا عطاران» و تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه‌کنندگان محصول سال 1383 خورشیدی است.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

«رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»، «خشایار راد»، «بهنوش بختیاری»، «غلامحسین لطفی»، «فلور نظری»، «شهناز شهباز»، «سیروس میمنت»، «گیتی معینی»، «پروین میکده» در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «خانه به دوش» از پنجشنبه 3 حمل (فروردین) 1402هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

دردسرهای عظیم 1

دردسرذهای عظیم

سریال «درد سرهای عظیم» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» از چهارشنبه 2 حمل (فروردین) 1402 جایگزین آن می‌شود.

داستان این سریال درباره جوانی به نام «لطیف» است که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند و ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرها و جنجال های فراوان می کند و مسیر زندگی وی را دگرگون می‌کند و ...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مهران رجبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، زنده یاد «زهره فکورصبور»، «شهین تسلیمی»، «اشکان اشتیاق» و «صفا آقاجانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال «درد سرهای عظیم1» از جمعه 4 حمل (فروردین) 1402 هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، ساعت 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

فلم سینمایی به صرف شربت و شیرینی

به صرف شیرینی و شربت

فلم سینمایی «به صرف شربت و شیرینی» به کارگردانی و نویسندگی «هادی مقدم دوست» محصول سال 1391 خورشیدی می باشد.

این فلم سینمایی به تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» درباره زوج جوانی است که برای جور کردن خرج عروسی‌شان دو نفری و حدود دو سال کار می کنند و همه درآمد این دو سال را یکجا فقط خرج عروسی می کنند.

از جمله بازیگران این فلم تلویزیونی عبارتند از «عباس غزالی»، «نفیسه روشن»، «فرهاد شریفی»، زنده یاد «عزت‌الله مهرآوران»، «پریچهر موسوی»، «مهرناز اکبری»، «ناصر شهریاری» و...

فلم سینمایی «به صرف شربت و شیرینی» پنجشنبه 3 حمل(فروردین) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

فلم سینمایی زیر درخت هلو

زیر درخت هلو

«زیر درخت هلو» فلمی ایرانی محصول 1384 به کارگردانی «ایرج طهماسب» است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است؛ در فامیل «عارف پور هر» كسی شب قبل از مرگ، در خواب می فهمد كه فردا ساعت پنج عصر خواهد مرد. اين سنت به زمان حال رسيده است. بزرگ خاندان عارف پور در خواب می بيند كه زمان مرگ وی فرا رسيده به همين دليل نزد پسرش «مسعود» وصيت می كند كه قبل از خواندن وصيت خط (وصیت نامه) ملزم به پيدا كردن همسری برای «صفا» و ازدواج مستخدم باوفای او هستند و...

«حمید جبلی»، «فاطمه معتمدآریا»، «ایرج طهماسب»، «مازیار لرستانی»، «علی اصغر شهبازی»، «پوراندخت مهیمن»، «حسن دادشکر» از بازیگران این اثر می باشند.

فلم سینمایی «زیر درخت هلو» روز پنجشنبه 11حمل (فروردین) 1402، ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
رها

کنداکتور نورزی شبکه آی فیلم 2 عالی است

مریم

لطفاً سریال پایتخت را پخش کنید

پیمان

کاش سریال خاطره انگیز غریبه با نقش آفرینی عبدالرضا زهره کرمانی را هم نشر میکردید . این سریال خیلی نایابه لطفا نشرش کنید