نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
782
-
الف
+

امشب در سریال «گسل» می بینید؛ برخورد غیر منتظره «ارشیا» با دختر مورد علاقه اش+ویدیو

قسمت هفدهم سریال «گسل» را امشب از شبکه جهانی آی فیلم 2 تماشا می کنید.

امروز در قسمت هفدهم سریال «گسل» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ارشیا مبتنی» به دلیل ناراحتی از خواستگاری مادرش توسط «حاج محمود»، با «مرضیه» نواسه او بر خوردی غیر منتظره می کند؛ از سوی دیگر «محسن اعتبار» بعد از بررسی اسناد سد بزرگ کوروچ، پی برد که این سد از همان ابتدا روی گسل قرار داشته اما...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «گسل» به کارگردانی «علیرضا بذرافشان» محصول سال 1396 خورشیدی می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «محسن اعتبار» معین وزارت منابع و انرژی‌های پاک در پی رسوایی مربوط به بندی (سد) جدید به نام کوروچ، داوطلبانه از سمت خود استعفا می دهد اما در این بین به ناگاه متوجه توطئه‌ ای بزرگ می‌شود. او به همراه محافظش «ارشیا مبتنی» در راه پرده برداری از این توطئه، درگیر موقعیت‌های کمیدی می‌شود.

«سام درخشانی»، «بیژن امکانیان»، «فلور نظری»، «مهتاج نجومی»، «محمد فیلی»،‌ «سامان دارابی»، «کاوه سماک باشی»، «طوفان مهردادیان»، «رامتین خداپناهی»، «افشین نخعی»، «ستاره حسینی»، «نیکی محرابی» از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «گسل» به جز روزهای پنجشنبه و جمعه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران، ساعت 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر