نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1882
-
الف
+

آغاز نشر سریال های «مجید دلبندم»، «جاده قدیم» و «شمعدونی» امروز در آی فیلم 2

قسمت اول سریال های «مجید دلبندم»، «جاده قدیم» و «شمعدونی» امروز پنجشنبه 6 دلو (بهمن) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

قسمت اول سریال های «مجید دلبندم»، «جاده قدیم» و «شمعدونی» امروز پنجشنبه 6 دلو (بهمن) در شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

مجید دلبندم

سریال «مجید دلبندم» به نویسندگی «رضا عطاران» محصول سال 1377 است.

این سریال تلویزیونی درباره یک عروسک با دست های دراز به نام «مجید» است که ناگهان وارد زندگی یک خواهر و برادر می شود و با دست‌های دراز و حرف‌های اشتباه ماجراهای شیرینی را می‌آفریند.

«مجید صالحی»، «زیبا بروفه»، «یوسف تیموری»، «بهراد خرازی»، «حمید لولایی»، «رضا عطاران»، «سید جواد رضویان» و «سپهر آزادی» بازیگران این سریال هستند.

مجید دلبندم

بر اساس این گزارش، سریال «مجید دلبندم» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «جاده قدیم» دیگر سریال جدید آی فیلم 2 به کارگردانی «بهرام بهرامیان» و تهیه کنندگی «علی تقی پور» محصول سل 1394 خورشیدی است.

این سریال داستان زندگی زن و شوهری به نام «زینت» و «نعمت» را روایت می کند که به تازگی با هم ازدواج کرده اند؛ این زوج جوان به همراه تنها سرمایه زندگیشان که یک گاو است به تهران می‌آیند. ماجرا از آن جا آغاز می‌شود که گاو آن ها در بدو ورود به تهران ناپدید و مشکلات این زوج آغاز می‌شود.

«یکتا ناصر»، «شهرام حقیقت‌دوست»، «حمیدرضا آذرنگ»، «آنا نعمتی»، «حسین ملکی»، «امید روحانی»، «حبیب دهقان‌نسب»، «کیهان ملکی»، «چکامه چمن ماه»، «امید زندگانی» در سریال «جاده قدیم» ایفای نقش می‌کنند. 

 سریال «جاده قدیم» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شمعدونی

«شمعدونی» به نویسندگی «سروش صحت» و «ایمان صفایی» محصول سال 1394 می باشد.

سریال «شمعدونی» زندگی اعضای دو خانواده با تخصص «مظفری» و «سعادتی» را روایت می کند و معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو فامیل  بررسی می شود.

«آتنه فقیه نصیری»، «محمد نادری»، «ویدا جوان»، «امیر کاظمی»، «رؤیا میرعلمی»، «حسن معجونی»، «محمدرضا داوودنژاد»، «محسن قاضی مرادی»، «نگار عابدی» و «عرفان برزین» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

 سریال «شمعدونی» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر