نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1512
-
الف
+

دنباله فلم پرفروش هندی «خیزش، غرش، آتش» ساخته می شود

کارگردان فلم هندی پرطرفدار «خیزش، غرش‌، آتش» از ساخت قسمت دوم این اثر خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «اس اس راجامولی» کارگردان فلم «خیزش، غرش‌، آتش» که با عنوان (Rise Roar Revolt) (RRR) نیز شناخته می شود از ساخت قسمت دوم این فلم پرفروش هندی خبر داد.

«خیزش، غرش، آتش»، یکی از پُر مصرف ترین آثار سینمایی هند می باشد که در تولید آن از به روزترین تخنیک های سینمایی استفاده شده است.

این فلم در ژانر اکشن حماسی، با بودجه 72 میلیون دالری ساخته شده و به همین دلیل در زمره گران‌ترین آثار سینمایی کشور هند به شمار می‌آید.

اگر چه ساخت این فلم سینمایی به دلیل همه گیری بیماری کرونا با تعویق روبرو شد، ولی پس از اکران توانست فروش 175میلیون دالری در سینما‌های جهان داشته باشد و در رده چهارم پرفروش‌ترین فلم‌های تاریخ سینمای هند قرار بگیرد.

استقبال از «خیزش، غرش، آتش» (Rise Roar Revolt) (RRR) به حدّی بود که در روز اول اکران در سراسر جهان با فروش 30میلیون دالری، توانست رکورد فروش یک فلم هندی در نخستین روز اکران را از آنِ خود کند.

«اس اس راجامولی» کارگردان این فلم از تولید قسمت دوم آن خبر داد و گفت: «از اول قرار نبود که دنباله این فلم سینمایی ساخته شود و در واقع، ایده‌ای برای این منظور نداشتیم. اما با توجه به موفقیت بین المللی که به دنبال داشت، فکر و ایده هایمان را به اشتراک گذاشتیم و پس از ارائه ایده فوق العاده از سوی یکی از عوامل، تصمیم گرفتیم تا دنباله آن را مقابل کمره ببریم.»

در حالی که جزئیات مشخصی در مورد دنباله فلم در دست نیست، کارگردان تأیید کرد که دو قهرمان این فلم، «بهم» با بازی «ان.تی راما رائو جونیور» و «راجو» با بازی «رام چاران تجا»، در قسمت دوم بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید:

فلم هندی «خیزش، غرش، آتش» به زودی در سینماهای ایران

م ا

نظر شما
ارسال نظر