نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
930
-
الف
+

امروز در سریال «همسایه ها» می بینید؛ ورود «سامان» و «سمانه» به ساختمان پرماجرای «یاس»

قسمت اول سریال «همسایه ها» را از شبکه آی فیلم 2 تماشا کنید.

به گزارش آی فیلم 2، با به پایان رسیدن سریال «ترش و شیرین»، قسمت اول سریال «همسایه ها» امروز از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی «مهران غفوریان» و تهیه کنندگی «علیرضا سبط احمدی» محصول سال 1395 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آن ها شوند تلاش می کنند به نوعی حضور خود را در ساختمان حفظ کنند و ...

«جواد رضویان»، «مهران غفوریان»، «بهاره رهنما»، «سیروس گرجستانی»، «حسین سلیمانی»، «سیاوش گرجستانی»، «سپندامیرسلیمانی»، «نعیمه نظام‌دوست»، «آرام جعفری»، «سمانه پاکدل»، «محمود جعفری»، «پوراندخت مهیمن»، «شهین تسلیمی»، «آذرین رئوف»، «جوانه دلشاد» و «اصغر سمسارزاده» بازیگران این سریال هستند.

امروز در قسمت اول سریال «همسایه ها» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «نگین» با همکاری فامیلش در ساختمان «یاس»، مدیریت موسسه ای را برای برگزاری خدمات مجالس بر عهده گرفته و تلاش می کند تا شیوه ای نوین برای مدیریت مشتری هایش ارائه کند که مورد پسند پدرش نیست و همین امر موجب چالش بین نگین و پدرش می شود، از سوی دیگر «سمانه» و «سامان» قصد دارند تا کار تازه ای برای خود ایجاد کنند از این رو با حمایت والدین خود تصمیم می گیرند که ...

سریال «همسایه ها» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه ای فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا/ع ا

نظر شما
ارسال نظر