نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2062
-
الف
+

علت حضور کمرنگ «مهوش صبرکن» در تلویزیون+تصاویر

«مهوش صبرکن» طی یک مصاحبه از علت حضور کمرنگ خود در آثار تلویزیونی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش صبرکن» بازیگر سریال های «یوسف پیامبر» و «پس از باران» طی یک مصاحبه اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد شیوع موج هفتم کرونا هستیم، موجی که می‌تواند وضع را از اینی که هست برای سینما سخت تر کند، امیدوارم این موج چندان جدی نباشد و سینماها را به کام تعطیلی نکشاند.

مهوش صبرکن بازیگر سریال یوسف پیامبر
وی در پیوند با حضورش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد بازی در آثار سریالی را دارم و منتظرم تا در نهایت بتوانم با یک یا دو تا از آنها براساس زمانبندی قرارداد ببندم.

مهوش صبرکن

بازیگر سریال «پس از باران» هم چنان درباره کم کاری خود در عرصه بازیگری طی دو سال گذشته اظهار کرد: واقعیت امر به دلیل کرونا رضایت چندانی برای حضور در آثار نداشتم، در این دو سال شاید دو یا سه کار بازی کردم که آنها هم کوتاه بودند، کرونا من را خانه نشین کرد، بیماری خطرناکی بود و نمی‌توانستم ریسک کنم.

مهوش صبرکن

بانو صبرکن با اشاره به کاهش بیماری کرونا و احتمال بازگشتش به بازیگری افزود: من با بازیگری خداحافظی نکردم که بخواهم بازگردم. خداحافظی از بازیگری برایم معنایی ندارد، صرفا در شرایطی که سلامتی‌ام به دلیل کرونا تهدید می شد کمتر کار کردم و فکر می‌کنم این اتفاق منطقی است، البته امروز که این بیماری کاهش پیدا کرده با راحت خیال بیشتری به پیشنهادات فکر می‌کنم.

پبازیگر سریال «یوسف پیامبر» در همین رابطه اضافه کرد: البته نوع پیشنهادات، نقشها و کیفیت آثار باعث شد تا کم کار تر شوم، متاسفانه گاها نقشها بسیار کم تاثیر و سطحی هستند و دلیلی نیست که به عنوان بازیگر انرژی زیادی برای آنها گذاشت، همین عاملی بود که گاها در آثار حاضر نشوم.

مهوش صبر کن در سریال یوسف پیامبر

گفتنی است که این بازیگر ایرانی در سریال «پس از باران» که از شبکه جهانی آی فیلم2، نشر شد این هنرنمایی کرده است.

مهوش صبر کن در سریال پس از باران

سمیه غفوری زاده

بیشتر بخوانید:

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

«مهوش صبرکن» از «پس از باران» تا «یوسف پیامبر»+تصاویر

خاطره تلخ ارباب در سریال «پس از باران»

«مهوش صبرکن»: با پول، واسطه و چهره خوب نمی توان در دنیای بازیگری ماندگار شد

«مهوش صبرکن»: خانواده ام را فدای حرفه ام نکردم/احترام به کلان ترها فراموش شده است

«مهوش صبرکن»: شخصیت «خانم بزرگ» سریال «پس از باران» خیلی دور از خود واقعی من بود

نظر شما
ارسال نظر