نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
688
-
الف
+

سریال پولیسی «خواب و بیدار» به زودی از آی فیلم 2 نشر می شود

سریال پولیسی «خواب و بیدار» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» از روز دوشنبه 18میزان(مهر)1401 از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با اتمام سریال در حال نشر «زمین گرم» سریال پولیسی «خواب و بیدار» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «خواب و بیدار» محصول سال 1380 خورشیدی ساخته کارگردان و بازیگر کهنه کار ایرانی «مهدی فخیم زاده» است که خود در اکثر سریال هایی که ساخته به ایفای نقش پرداخته است.

خواب و بیدار

این سریال قصه زنی به نام «ناتاشا» با بازی بانو «رویا نونهالی» را روایت می کند که به تازگی از خارج به کشورش ایران بازگشته است، او با همدستی یک مجرم سابقه‌دار به نام «عبدالله پلنگ» یک سلسله عملیات و سرقت‌های مسلحانه را ترتیب می‌دهد، در پی وقوع این اعمال مجرمانه، ناتاشا تحت تعقیب پولیس قرار می‌گیرد.

خواب و بیدار

«مهدی فخیم‌زاده»، «محمد صادقی»، «دانیال حکیمی»، «رویا نونهالی»، «لادن طباطبایی»، «حبیب دهقان نسب»، «لیلا برخورداری»، «اردشیر تفتی»، «کامران تفتی»، «متین عزیز پور»، «اکبر قدمی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

خواب و بیدار بر اساس این گزارش، سریال «خواب و بیدار» از روز دوشنبه 18میزان(مهر)1401هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین