نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1676
-
الف
+

گریم متفاوت «محسن تنابنده» در نقش «هیتلر»

از گریم «محسن تنابنده» در فلم «جنگ جهانی سوم» رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با انتشار تیزر فلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی «هومن سیدی»، از گریم «محسن تنابنده» نیز در این فلم رونمایی شد.

«محسن تنابنده» به خاطر بازی در فلم «جنگ جهانی سوم»، جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های هفتاد و نهمین جشنواره فلم ونیز را از آن خود کرد.

وی در این فلم نقش یک کارگر روزمزد به اسم شکیب را بازی می‌کند که برای کار سر از پشت‌صحنه فلمی درباره جنگ‌جهانی دوم در می‌آورد.برای بازیگر مرکزی فلم که نقش هیتلر را بازی می‌کند، اتفاقی رخ می‌دهد و از آنجایی که شکیب شباهت زیادی به هیتلر دارد، قرار می‌شود با گریم، نقش او را بازی کند.

«محسن تنابنده» کارگردان، فلم نامه‌نویس و بازیگر سینما و تلویزیون ایران زاده 26حمل(فروردین) 1354 هجری خورشیدی است.

وی حرفه بازیگری را در عرصه تیاتر در سال ۱۳۷۴ خورشیدی با بازی در نمایش «بارعام» آغاز کرد، پس از تجربه چند نمایش در عرصه حرفوی، با بازی در فلم «دانه‌های ریز برف» به کارگردانی «علیرضا امینی» در سال ۱۳۸۲ خورشیدی وارد سینما شد، البته همراه با بازیگری در نویسندگی و بازیگردانی نیز مصروفیت داشته است.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده و همه او را با کرکتر «نقی معمولی» در مجموعه سریال های «پایتخت» می شناسند.

«محسن تنابنده» در بیست و ششمین جشنواره فلم فجر ایران در سال ۱۳۸۶ خورشیدی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فلم «استشهادی برای خدا» شد.

همچنان وی در بیست و هشتمین دوره جشنواره فلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فلم های «سنگ اول» و «هفت دقیقه تا پائیز» به‌دست آورد.

«محسن تنابنده» بازیگر ، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران با ارائه نقش یک افغانستانی در آخرین فلم «برادران محمودی» هنر خود را برای ایفای نقش های متفاوت نشان داد.

سکانس پربازدید «پایتخت» به مناسبت درخشش «محسن تنابنده» در جشنواره ونیز

جایزه بهترین بازیگر جشنواره ونیز در دستان بازیگر سریال «پایتخت»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر