نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1031
-
الف
+

گفت و گو با زنده یاد «محمود فلاح» در برنامه «خارج از کادر» امشب+ویدیو

زنده یاد «محمود فلاح»، تهیه کننده، سینما و تلویزیون ایران امشب در برنامه ضبط شده «خارج از کادر» از روند تولید سریال «مختارنامه» خواهد گفت.

به گزارش آی فیلم2، برنامه «خارج از کادر» با حضور زنده یاد «محمود فلاح» تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران امشب 19 اسد (مرداد) از آی فیلم۲ نشر خواهد شد.

«محمود فلاح»، سال 1324 خورشیدی در سبزوار به دنیا آمد و در سال 1347 با مدرک فوق دیپلوم برق به جمع کارمندان سازمان رادیو و تلویزیون ایران پیوست و تهیه کنندگی چندین سریال و فلم سینمایی را با موفقیت به انجام رساند.

از کارهای شاخص وی می توان به تهیه کنندگی سریال «مختارنامه» اشاره کرد که عظیم‌ترین سریال تاریخی ساخته شده در ایران است و ساخت آن از سال 1383 آغاز شد و تا سال 1388 به طول انجامید.

گفتنی سریال های «خوش غیرت»، «خوش رکاب»، «تفنگ سرپر»، «کلانتر»، «فصل زرد» و همچنین فلم هایی چون «راه عاشقی» و «راز عاشقی» به تهیه کنندگی زنده یاد «محمود فلاح» از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شده است.

برنامه ضبطی «خارج از کادر» با حضور مرحوم «محمود فلاح» امشب 19 اسد(مرداد)1401 ساعت 21:30 به وقت تهران و کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین