نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2624
-
الف
+

بازیگر «خوش رکاب» در بخش مراقبت های ویژه بستری شد

«محمد کاسبی» بازیگر کهنه کار ایرانی همچنان به دليل مشکلات ريوی در شفاخانه بستری است.

به گزارش آی فیلم2، «محمد کاسبی» بازیگر کهنه کار ایرانی که بینندگان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»،«مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس»و «معما»، در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

«یلدا کاسبی»، دختر محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در پیوند با آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم همچنان باید تحت مراقبت‌های ویژه باشد، داکترهای وی هنوز زمان ترخیص وی را اعلام نکردند و باید در شفاخانه بستری باشند.

کاسبی در عقرب(آبان) و جدی(دی) ۱۴۰۰ هم به‌دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و درد قفسه سینه و تکلیف ریوی و قلب در شفاخانه لواسانی تهران بستری شده بود.

این هنرمند که در ۲۳ حوت(اسفند) سال گذشته یک عملیات را پشت سر گذاشت، هفتم حمل(فروردین) سال روان از شفاخانه مرخص شد و در منزل دوران نقاهتش را گذراند اما با بدترشدن وضعیت جسمانی مجدد به شفاخانه منتقل شد.

«محمد کاسبی» ۴ جوزا(خرداد) ۱۳۳۰ خورشیدی در تهران متولد شد .

وی از سیزده سالگی با فعالیت در یک گروه تیاتر کار نیمه حرفوی خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۰ خورشیدی همکاری و بازیگری در تیاتر تهران را آغاز نمود.

او در کانکور سال ۱۳۵۰ خورشیدی شرکت کرد و در رشته طبابت قبول شد اما به خاطر علاقه به تحصیل در رشته تیاتر از این رشته صرف نظر کرد.

کاسبی در زمان دانشجویی به عرصه دوبلوری وارد شد و در این مدت در تیاترهای زیادی ایفای نقش کرد، وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان مسئول واحد نمایش رادیو شد و همزمان گوینده رادیو هم بود .

«محمد کاسبی» در سال 1361 خورشیدی وقتی 31 ساله بود رادیو و تمام مسئولیت هایش را رها کرد و به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد، فلم «توبه نسوخ» اولین تجربه او در این سال بود.

گفتنی است تاکنون سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»، «مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس» و «معما» با هنرنمایی «محمد کاسبی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

سکانسی از سریال «سه در چهار» به بهانه سالروز تولد «محمد کاسبی»

«محمد کاسبی» در بیمارستان بستری شد

بازیگر «خوش رکاب» به دلیل مشکلات ریوی درشفاخانه بستری شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر