نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2386
-
الف
+

امشب در «نون خ» می بینید؛ سقوط هواپیما و انتشار خبر مرگ «نورالدین خانزاده»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت پنجم سریال «نون خ» را مشاهده می کنید.

امشب در قسمت پنجم سریال «نون خ» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «نورالدین خانزاده» برای پرداخت بدهی هایش به کشاورزان به تهران می رود اما متوجه می شود که مرحوم «میرزایی» طلبکاران زیادی دارد از این رو به سراغ «افشه» وکیل وی می رود و تلاش می کند تا بتواند از طریق وکالت گرفتن از او به ترکیه برود و خریدار اصلی محصولاتش را پیدا کند و پولش را بگیرد؛ نورالدین به کمک دامادش تیکت سفر به ترکیه را تهیه می کند؛ اما به دلیل بازداشت شدن دادماش در فرودگاه از پرواز جا می ماند؛ پروازی که قرار بود نورالدین با آن عازم ترکیه شود سقوط می کند و ....

به گزارش آی فیلم2،  سریال «نون خ» به کارگردانی«سعید آقاخانی» محصول سال 1398 خورشیدی است.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. «نورالدین خانزاده» با بازی «سعید آقاخانی)»صاحب یک کارگاه فرآوری تخمه آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند...

«سعید آقاخانی»، «علی صادقی»، «هدیه بازوند»، «سیروس میمنت»، «حمیدرضا آذرنگ»، «هومن حاجی عبداللهی»، «پاشا جمالی»، «ندا قاسمی»،  «فریده سپاه منصور»، «سیروس سپهری» و «کاظم نوربخش» در این سریال بازی می کنند.

بر این اساس فصل اول سریال «نون خ» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «نون خ 1»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر