نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1635
-
الف
+

«امین حیایی»: علاقه مند به موسیقی افغانستان هستم

«امین حیایی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2 از علاقه خود به موسیقی افغانستان گفت.

«امین حیایی» بازیگر مشهور ایرانی که بینندگان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «روزگار جوانی» ، «روزگار جوانی2» ، «همسایه ها» ، «شمس العماره» ، «کلاه پهلوی» ،«ساخت ایران» ، «آسمان من» و «آمین»بودند در حاشیه چهلمین جشنواره فیلم فجر و در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2 از چالش های ایفای نقش های جدید در کارنامه هنری خود گفت.

وی در این مصاحبه از ایفای نقش یک کرکتر افغانستانی استقبال کرده و گفت: اگر این نقش به من پیشنهاد شود آن را می پذیرم چراکه که چالشی جدید برای من می باشد.

امین حیایی همچنین از علاقه خود به گوش دادن به آهنگ های آوازخوان های افغانستانی به ویژه آثار موسیقی دان های محلی این کشور گفت و اظهار داشت من بسیار علاقه مند به آلات موسیقی افغانستان هستم.

این ستاره سینما و تلویزیون ایران درپیوند با ساخت آثاری مشترک توسط کشورهای فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان گفت: عملی شدن این ایده اتفاق جذابی خواهد بود چرا که بدون شک این فلم های در لوکیشن های متفاوتی ضبط خواهد شد و مردم اتفاقات جذاب و جدیدی را شاهد خواهند بود.

امین حیایی خطاب به طرفداران خود در کشورهای فارسی زبان گفت: به تمامی طرفدارانم افتخار می کنم و اینکه توانسته ام نظر آن ها را جذب کنم خیلی اتفاق خوبی است و امیدوارم طرفداران بیشتری در خارج از کشور پیدا کنم.

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین