نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1604
-
الف
+

به زودی؛ گزارش های اختصاصی آی فیلم ۲ از جشنواره فیلم فجر

به زودی سلسه گزارش های تصویری از مهم ترین جشنواره سینمایی ایران از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران و منطقه است که از سال ۱۳۶۱ خورشیدی تاکنون همه ساله در میانه ماه دلو (بهمن) در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون 39 دوره از این جشنواره برگزار شده‌ که آخرین آن در سال 1399 بود.

این رویداد عرصه‌ای مناسب برای  تبادلات فرهنگی، نمایش دستاوردهای خلاقانه سینماگران مطرح ایرانی و نیز تقدیر از فلم‌های ملی و بین‌المللی است.

جشنواره فجر از زمان تاسیس تاکنون نقش مهمی در پیشرفت سینمای ایران داشته و هر ساله کارگردانان پیشکسوت و فلم‌سازان جدید آثار خود را در این جشنواره به نمایش گذاشته‌اند.

براین اساس چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران به دبیری «مسعود نقاش‌زاده» در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲  دلو (بهمن) به دبیری «مسعود نقاش‌زاده» درحال برگزاری است.

اولین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران امروز دوشنبه (۱۲ بهمن) در برج میلاد تهران که از آن به‌عنوان کاخ جشنواره یاد می‌شود، با حضور اهالی رسانه‌ها و هنرمندان مدعو با رعایت پروتکل های صحی برگزار شد و حضار به تماشای دو فلم «بیرو» اثر «مرتضی علی عباس میرزایی» و «مرد بازنده» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» نشستند.

بیرو

جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ رسانه گران با عوامل و دست‌اندرکاران این دو فلم با پایان اکران این آثار سینمایی برگزار شد.مرد بازنده

امسال نخستین بار است که فلم‌های جشنواره، در دو نوبت اکران می‌شود تا از یک‌سو از تراکم تماشاگران برای جلوگیری از شیوع کرونا بکاهد و از سوی دیگر فرصتی برای تماشای فلم در دیگر ساعات روز برای علاقه‌مندان ایجاد کند.

شبکه آی فیلم 2 به روال سالیان قبل سلسله گزارش های اختصاصی از چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران را به زودی در برنامه «سینما آی فیلم» نشر خواهد کرد.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، در قسمت سینما آیفیلم نظاره گر گزارش های اختصاصی چهلمین جشنواره فیلم  فجر ایران باشید.

نظر شما
ارسال نظر