نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2265
-
الف
+

بازیگر «شب های برره» با فلم «ارثیه فامیلی» به سینما می آید

«ساعد هدایتی» در یک مصاحبه از همکاری با «مهدی فخیم‌زاده» در سریال «ساختمان ۸۵» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2،«ساعد هدایتی» بازیگر سینماو تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های  «شب های برره»، «مرد هزار چهره»، «جایزه بزرگ»، «در حاشیه»، «دردسر والدین»، «به کجا چنین شتابان» و «بچه مهندس» مشاهده کردند در یک مصاحبه از همکاری خود با «مهدی فخیم‌زاده» در سریال «ساختمان ۸۵» سخن گفت.

ساعد هدایتی بازیگر سریال‌های طنز ایرانی درباره فعالیت‌های این روزهایش بیان کرد: فعلاً بیکار هستم، اخیراً فلم سینمایی «ارثیه فامیلی» را به کارگردانی «حامد رضی» داشتم که حدود یک ماه پیش به پایان رسید.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم کار تدوین فلم به پایان رسیده و منتظر دریافت زمان اکران است تا با اکران فلم‌های جدید، رکودی که به دلیل کرونا ایجاد شد برطرف شود.

هدایتی در خصوص پرمخاطب بودن سریال «ساختمان 85» عنوان کرد: همانطور که می‌دانید آقای فخیم‌زاده بیشتر به ساخت ژانر‌های جنایی و پولیسی علاقه‌مند است و مردم هم این ژانر را خیلی دوست دارند. از آنجایی که خود ایشان هم نویسندگی فلم‌ها را به عهده دارند بنابراین هر چه که در تفکرشان است به تصویر می‌کشند و همین عوامل جذابیت سریال را بیشتر می‌کند.

این هنرمند ایرانی در ادامه افزود: یکی دیگر از دلایل پرمخاطب بودن این سریال را می‌توانم حضور آقای فخیم‌زاده هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان یکی از بازیگران بیان کنم، چون نام ایشان برای همه جالب است و دوست دارند که کار‌های ایشان را ببینند و این سریال هم هنوز جذابیت دارد.

این بازیگر در ادامه درباره ویژگی‌های کارگردانی حرفوی فخیم زاده اظهار کرد: یکی از شاخص‌های خوب فخیم‌زاده این است که راس ساعت کار را کلید می‌زند و راس ساعت هم تمام می‌کند. او خیلی منظم و با دقت است و از کوچک‌ترین اشتباه نمی‌گذرد. حالا اگر هنرپیشه بد بازی کند یا نتواند، آنقدر کار را تکرار و برداشت می‌کند تا آنچه را که در نظرش است در بیاید. فخیم‌زاده از آن دست کارگردانان است که من همیشه گفته‌ام افتخار می‌کنم در کنارش باشم.

وی درباره نقش خود و چگونگی حضورش در این سریال در مصاحبه با خبرگزاری مهر اظهار کرد: با من تماس گرفتند و خواستند که برای صحبت به دفتر کارگردان بروم، این پیشنهاد برایم خیلی جذاب بود و به اصطلاح با سر رفتم برای گفتگو‌های اولیه. پس از خواندن فلم نامه، شرایط را پذیرفتم. البته در آن زمان در سریال «به کجا چنین شتابان» نیز در حال کار بودم، موضوع را با آقای فخیم‌زاده مطرح کردم و ایشان هم توافق کردند کار را طوری برنامه‌ریزی کنند که من بتوانم در هر دو پروژه اشتراک کنم.

هدایتی درباره جذابیت نقش‌ خود در این سریال نیز تصریح کرد: آقای ابراهیمی یک طلا فروش صاف و ساده بود، در حالی که تمام اهالی ساختمان ۸۵ از نگهبان گرفته تا مدیر ساختمان همه خلافکار بودند و این مورد باعث شد نقش برایم جذابیت داشته باشد.

گفتنی است «ساعد هدایتی» متولد ۱۹ حمل(فروردین) ۱۳۳۴ خورشیدی در رشت است.

او از سال ۱۳۴۹ خورشیدی با بازی در فلم هایی چون «آب نبات چوبی» و «جنگجویان کوچولو» کارش را آغاز کرد.

در سال ۱۳۷۸ خورشیدی به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در شفاخانه با مدیری آشنا شد که این آشنایی به همکاری طولانی آن ها از جمله در سریال‌های «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» و ... انجامید.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«ساعد هدایتی» به شایعات اختلافش با «مهران مدیری» واکنش نشان داد

بازیگر سریال «شب های برره»: به شدت دوست دارم نقش جدی بازی کنم

 

نظر شما
ارسال نظر