نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3268
-
الف
+

«از سرنوشت 4» سریال ماه رمضانی رسانه ملی ایران شد

فصل جدید سریال «از سنوشت» در ماه رمضان از رسانه ملی ایران نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2، «علی‌اکبر تحویلیان» تهیه‌کننده سریال«از سرنوشت» اعلام کرد که فصل جدید این مجموعه تلویزیونی در روزهای پایانی تصویربرداری قرار دارد.

تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» همچنین درباره زمانِ نشر این سریال در یک گفت و گو اعلام کرد: این سریال گزینه ماه مبارک رمضان است اما درباره زمان نشر، تلویزیون تصمیم می‌گیرد. اما امیدواریم در این ماه مقدس، سریال ما نشر شود. 

فصل های اول تا سوم سریال «از سرنوشت» داستان دو کودک که در یتیم خانه زندگی می کنند را به تصویر می شد و قصه را تا دوران نوجوانی و جوانی آنها و فراز و نشیب های زندگی شان به نمایش میگذارد.

اخبار حاکی از آن است که فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با آزاد شدن «هاشم» از محبس آغاز می‌شود و در ادامه اتفاقی می‌افتد که زندگی هاشم و سهراب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همین باعثِ جذابیت قصه برای مخاطبی می‌شود که 4 فصل با این سریال همراه است.

 همچنین محوریت این فصل درباره دغدغه جوان‌ها، آسیب‌شناسی ازدواج، خودباوری، تعامل و ‌اعتماد به جوان‌ها است.

از سرنوشت

لازم به ذکر است این روزها سریال «از سرنوشت» با هنرنمایی بازیگرانی چون «مجید واشقانی»، «لیلا بلوکات»، «پوریا پورسرخ»، «حسین پاکدل»، «مائده طهماسبی»، «سیدمهرداد ضیایی»، «نگین صدق گویا»، «سولماز غنی»، «ساناز سعیدی»، «یغما یارعلی»، «سارا والیانی»، «مسعود انتظاری»، «دارا حیایی»، «کیسان دیباج»، «فاطیما بهارمست»، «مونا کرمی»، «مهدیس توکلی» هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«ساناز سعیدی» به جمع بازیگران «از سرنوشت» اضافه شد

فریبا نادری: نقشی متفاوت از سریال «ستایش» در «از سرنوشت» دارم

بازیگر «یوسف پیامبر» با یک سریال جدید به قاب تلویزیون بازمی گردد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر