نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1560
-
الف
+

در قسمت آخر «پایتخت6» می بینید؛ «ارسطو» دوباره عاشق می شود

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «پایتخت6» را نظاره گر هستید.

امشب در قسمت آخر سریال «پایتخت 6» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده می کنید؛ خانواده «معمولی» در تلاش هستند تا «بهتاش» از ماجرای یکی از بندهای قراردادش با تیم فوتبال اروپایی مبنی بر عدم ادامه همکاری با بهتاش، با خبر نگردد، از سوی دیگر به نظر می رسد همه چیز به وضعیت سابق برگشته و «ارسطو» بار دیگر قصد ازدواج دارد و ...

سریال «پایتخت6» به کارگردانی «سیروس مقدم» تولید سال 1399 خورشیدی است.

در خلاصه داستان فصل ششم این سریال کمیدی آمده است: ارسطو که به دلیل اختلاس در محبس بوده، آزاد شده است. فهیمه و رحمت هنوز ازدواج نکرده اند و پسر فهیمه، بهتاش فریبا برای ازدواج مادرش با رحمت شرط و شروط مختلفی می گذارد. بهتاش فریبا سنگربان چهارم تیم فوتبال نساجی مازندران شده و با پولی که مادرش از کسب و کار شکست خورده در ساختمان پلاسکو بازپس گرفته یک موتر خریده است.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل»، «هومن حاجی‌عبداللهی» و «بهرام افشاری» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

گفتنی است سریال «از سرنوشت» از دوشنبه 4 دلو(بهمن) هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «پایتخت6»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر