نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2576
-
الف
+

سریال «روزگار خوش حبیب آقا» را از آی فیلم۲ تماشا کنید

سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به زودی از شبکه آی فیلم۲ نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با اتمام سریال در حال نشر «غیرمحرمانه» از روز جمعه 8 جدی (دی) سریال «روزگار خوش حبیب آقا» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «روزگار خوش حبیب آقا» را «مهدی مظلومی» و «سعید آقاخانی» کارگردانی کرده‌اند و نویسندگی آن را هم خود «سعید آقاخانی» برعهده داشته است.

روزگار خوش حبیب آقا

این سریال تلویزیونی در نوروز ۱۳۸۶ خورشیدی نشر شده و داستان زندگی مردی به نام «حبیب آقا»را به تصویر می‌کشد. حبیب قربانی، کارمند اداره مالیه (داریی) از اداره وام می‌گیرد و برای دخترش جهاز می‌خرد اما دزد همه وسایل را می‌دزدد. از طرفی از سوی بعضی مالیات دهندگان تحت فشار قرار می‌گیرد تا در قبال رشوه مبلغ مالیات آنان را کمتر کند و دهقان، پدر دامادش هم یکی از آن ها است. حبیب آقا زیر بار نمی‌رود و ...

روزگار خوش حبیب آقا

در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد «سیروس گرجستانی»، «مهوش صبرکن»، «محمود جعفری»، «سعید آقاخانی»، «امیرغفارمنش»، «ناصر گیتی‌جاه»، «عباس جمشیدی‌فر» و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

روزگار خوش حبیب آقا

بر اساس این گزارش، سریال «روزگار خوش حبیب آقا» از روز جمعه 8 جدی (دی)، هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «غیرمحرمانه»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

وای نه. اصلا ندیدم کسی اینو درخواست داده باشه.شما هم که بلدین آدمو دق بدین فقط.پس سریال های قدیمی چی مثلا سریال جادوی مهتاب.خانه آرزوها وغیره