نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4243
-
الف
+

پروژه ساخت سریال «حضرت نوح» در مرحله فلمنامه

«محمدرضا ورزی» در جدیدترین مصاحبه خود از ساخت دو سریال تاریخی خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، ‌«محمدرضا ورزی» کارگردان و فلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران در جدیدترین مصاحبه خود از ساخت دو سریال تاریخی خبر داد.

کارگردان «معمای شاه» درباره یکی از دو سریال‌ تاریخی جدیدش به ایسنا گفت: فلمنامه این سریال را با عنوان «سرزمین پریزاد» نوشته‌ام اما چون هنوز تصویربرداری آغاز نشده است، نمی‌توانم دقیق و شفاف درباره آن صحبت کنم. باید صبر کنیم و ببینیم مدیریت جدید تلویزیون چه برنامه‌هایی دارد و چکار می‌خواهد انجام دهد.

وی افزود: «سرزمین پریزاد»، نزدیک به چهار سال از عمرم را به خود اختصاص داده است و خیلی برایش زحمت کشیده‌ام.

«سرزمین پریزاد» سریالی است که در بستر تاریخ معاصر روایت می‌شود و به لحاظ تاریخی وقایع سریال در ادامه سریال «تبریز در مه»، یعنی بعد از جنگ‌های ایران و روسیه روایت خواهد شد، اما داستان این دو سریال کاملا جدا و متفاوت است. این سریال در شهرک غزالی و در اطراف لوکیشن سریال «نردبام آسمان» تصویربرداری خواهد شد.

ورزی درباره دیگر سریال تاریخی‌اش که نگارش آن تمام نشده توضیح داد: مدتی است که درگیر نوشتن سریالی درباره حضرت نوح (ع) هستم. تحقیقاتش را به تازگی تمام کرده‌ام. این کار یک سال و نیم است که بخشی از اوقات من را به خودش اختصاص داده است و خیلی به آن علاقه‌مند هستم.

وی ادامه داد: کاری است که با آن ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده‌ام. از پیام و محتوای وسیعی برای امروزِ جامعه برخوردار است. کار سختی است. ۲۵ سال سابقه و تجربه خودم را در این اثر منظور می‌کنم که ان‌شاءالله بتوانم کاری ماندگار تولید کنم.

محمدرضا ورزی که اغلب به سوژه‌های تاریخی در نگارش و سریال‌سازی علاقه‌مند است، کارگردان و نویسنده سریال‌هایی همچون «معمای شاه»، «قائم مقام فراهانی»، «کریم خان زند»، «پدر خوانده»، «سال‌های مشروطه»، «ایراندخت»، «تبریز در مه» و ... بوده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

محمدرضا ورزی: ساخت آثار دینی لیاقت می خواهد

دانلود فلم سینمایی «ابراهیم خلیل الله»

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین