نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3405
-
الف
+

با «افسانه» سریال «برادر جان» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «ندا عقیقی» بازیگر نقش «افسانه» در سریال در حال نشر «برادر جان» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «ندا عقیقی»  بازیگر نقش «افسانه» در سریال در حال نشر «برادر جان» متولد ۱۴ جوزاء (خرداد) سال  ۱۳۷۰ خورشیدی در تهران، هنرپیشه سینما، تیاتر و تلویزیون ایران است.

ندا عقیقی

بانو عقیقی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد. او با حضور در کلاس های بازیگری و تیاتر وارد دنیای بازیگری شده است.

وی فعالیت بازیگری خویش را در تیاتر از سال 1389 آغاز کرده و تا به حال چند نمایش را روی صحنه اجرا نموده است. ندا عقیقی علاوه بر بازیگری در تیاتر و سینما و در مجموعه های تلویزیونی، به عنوان دستیار کارگردان هم فعالیت می کند.

ندا عقیقی

ندا عقیقی با اجرای نمایشی به نام «فهرست» توانست توانایی بازیگری خویش را به عموم نشان دهد و «علیرضا آرا» با دیدن این نمایش او را به گروه سریال «عقیق» معرفی کرد.

سریال عقیق به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» در سال ۱۳۹۶ با نقش آفرینی بازیگرانی مانند «شبنم مقدمی»، «نسیم ادبی» و «ندا عقیقی» نشر شد و این نخستین بار بود که بانو عقیقی از قاب تلویزیون دیده می شد.

او نخستین تجربه سینمایی اش را با نقش آفرینی در فلم سینمایی «دارکوب» ساخته «بهروز شعیبی» بدست آورد.

ندا عقیقی از طریق «ویشکا آسایش» هنرمند مشهور و محبوب ایرانی به گروه کارگردانی این فلم معرفی شد.

ندا عقیقی

گفتنی است این بانوی هنرمند ایرانی هم چنین در فلم های «سنگ روی سنگ»، «جشن دلتنگی» و سریال های «زمین گرم» و «حورا» نیز ایفای نقش داشته است.

ندا عقیقی

سریال «برادرجان» با هنرنمایی «ندا عقیقی» هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر