نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2704
-
الف
+

«مجید اخشابی»: موفقیت سریال «پایتخت» مدیون نوآوری در موسیقی متن بود

«مجید اخشابی» طی یک مصاحبه به تمجید از موسیقی و تیتراژ سریال «پایتخت» پرداخت.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید اخشابی» آوازخوان تیتراژ «خانه به دوش» طی یک مصاحبه جدید به تمجید از موسیقی و تیتراژ سریال «پایتخت» پرداخت.

وی در پیوند با موسیقی سریال «پایتخت» به ایسنا گفت: به نظرم موفقیت این سریال بیشتر مدیون نوآوری و بدعت در موسیقی متن بود، با جسارتی که «آریا عظیمی نژاد» و کارگردان کار داشت این ریسک را پذیرفتند که موسیقی متن از جنس موسیقی محلی باشد که معمولا از همه ظرفیت ها و اصوات و سازبندی ها استفاده می کنند.

اخشابی ادامه داد: آریا عظیمی نژاد به خوبی از پس این کار برآمد و این موسیقی جا افتاد. شاید در سکانس های اول کمی نامانوس بود اما بعد دیدیم که بسیار زیبا و ارزشمند است. «سیدجلال محمدی» از نوازندگان کار بود، «حمیدرضا ترکاشوند» از آوازخوان های خوب است و نقش آفرینی های خوبی هم داشته است؛ امیدوارم ظرفیت صدایش که در موسیقی سنتی قابلیت های زیادی دارد نمود پیدا کند.

«مجید اخشابی» زاده ۲۷ جدی(دی) ۱۳۵۱ در تهران، خواننده موسیقی پاپ و سنتی، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده سنتور اهل ایران است.

وی دارای مدرک ماستری موسیقی و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد.

مجید اخشابی سال ۱۳۸۰ با خوانندگی در تیتراژ سریال تلویزیونی «گم‌گشته» شهرت بسیاری یافت. اخشابی در سریال‌ها و برنامه‌هایی چون همراز، عروج، مهتاب، محلهٔ بنده‌نواز، مسافری از هند، یک وجب خاک، خانه‌به‌دوش، متهم گریخت و… آهنگ‌هایی را اجرا کرده‌ است.

وی همچنین سه آلبوم به نام های «گمگشته»، «همراز» و «پریزاد» و چندین تک آهنگ منتشر نموده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «پایتخت»

«مجید اخشابی»: موسیقی سریال «پس از باران» بسیار نوآورانه بود

تیتراژ سریال «نقطه سر خط» با صدای «مجید اخشابی»

باهم بشنویم؛ تیتراژ پایانی سریال «چهارچرخ»

بشنویم؛ آهنگ زیبای «حضرت باران» با صدای «مجید اخشابی» به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر