نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3711
-
الف
+

عکس کمتر دیده شده «شهره سلطانی» و «رضا فیاضی»

«شهره سلطانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران عکسی قدیمی از همبازی های خود مربوط به سال ۱۳۷۳ را منتشر کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «شهره سلطانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با انتشار عکسی از اجرای یک تیاتر در سال ۱۳۷۳ از همبازیان خود یاد کرد.

سلطانی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشت: تالار هنر؛ پشت صحنه نمایش «ت مثل تیاتر» عکسی برای یادگاری گرفته شد. با آرزوی سلامتی برای «رضا فیاضی» عزیز که کارگردان این کار بودند و برایم خیلی محترم و باارزش هستند... چه روزها و خاطرات خوبی را در کنار این گروه دوست داشتنی گذراندم. عکس را «حمید جبلی» عزیز از ما گرفتند که بسیار دلتگشونم و برای ایشون هم آرزی سلامتی دارم.

گفتنی است «رضا فیاضی» از هفته پیش به علت ابتلاء به ویروس کرونا در منزل تحت تداوی بود اما صبح روز سه شنبه ۲۵ عقرب (آبان) برای مراقبت های بیشتر به شفاخانه کیش منتقل شد که خوشبختانه پس از طی کردن دوران تداوی مرخص شد.

«شهره سلطانی» زاده ۱۳۴۸ هجری خورشیدی در بجنورد، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. بازی در تیاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد. وی در کنار بازیگری، نوازنده تخصصی ساز سنتور و پیانو است.

سلطانی با سریال «روزی روزگاری» و با کرکتر «معصومه» وارد عرصه بازیگری در سریال های تلویزیونی شد.

وی در سال 1383 با سریال «هنگامه» به عنوان شخصیت مرکزی خوش درخشید و بیش از پیش به شهرت رسید.

شهره سلطانی در سال 1384 در چهار سریال مختلف به ایفای نقش پرداخت که از مهم ترین آن ها می توان به «برای آخرین بار» اشاره کرد.

او بعد از حضور در چند سریال اجتماعی، با نقش آفرینی در سریال کمیدی «ترش و شیرین» تولید سال 1386 به کارگردانی «رضا عطاران» تجربه متفاوتی را در کارنامه هنری خود رقم زد.

شهره سلطانی در فلم‌هایی چون «قرمز» (1377)، «این زن حرف نمی‌زند» (1381)، «قتل آنلاین» (1384)، «حس پنهان» (1385)، «قرنطینه» (1386) و «زیگزاگ» (1388) و سریال های «شلیک نهایی» (1373)، «خانه سبز» (1375)، «سقوط» (1384)، «قاب خاطره» (1393)، «لحظه گرگ و میش» (1397) و «خانه امن» (1399) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

گفتنی است سریال های روزی روزگاری، خانه سبز، شلیک نهایی، برای آخرین بار، ترش و شیرین، لحظه گرگ و میش و هنگامه با نقش آفرینی بانو سلطانی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

در پیوند با این گزارش بیشتر بخوانید: 

دانلود سریال «هنگامه»

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «خانه سبز»

دانلود سریال «شلیک نهایی»

دانلود سریال «برای آخرین بار»

دانلود سریال «ترش و شیرین»

دانلود سریال «لحظه گرگ و میش»

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر