نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3157
-
الف
+

هنرنمایی عباس غزالی در فلم «من یوسفم مادر»

«عباس غزالی» از ایفای یک نقش متفاوت در فلم سینمایی «من یوسفم مادر» خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس غزالی» بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» که از شبکه آی فیلم2 نشر شد، پیرامون جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در فلم سینمایی «من یوسفم مادر» بازیگر نقش یوسف هستم که از شخصیت‌های اصلی این اثر است .

وی ادامه داد: کاراکتر یوسف نقشی مهم و جذاب است و از آنجا که همیشه در انتخاب نقش هایم وسواس دارم بنابراین در ابتدا که ایفای این را به من پیشنهاد دادند برای پذیرفتن کاراکتر یوسف تردید داشتم، اما هم اکنون از ایفای آن خوشحالم چرا که یوسف از شخصیت‌های بسیار پیچیده و سخت بود که در واقع از مهم‌ترین نقش‌هایی است که در پرونده هنری‌ام ثبت شده و از این بابت خرسندم.

غزالی در ادامه گفت: این فلم اثری شریف و مقدس است که در زمره آثار بین‌المللی قرار گرفته و محصول مشترک سینمای ایران، عراق و کویت است.

بازیگر مجموعه «وضعیت سفید» اظهارکرد: از ویژگی و چالش‌های نقش یوسف،گویش او به زبان عربی است که بازی در این نقش اوج تمام چالش‌های شخصیتی‌ام در آثار نمایشی تاکنون بوده است و مخاطب با عباس غزالی‌ روبه‌رو خواهد شد که با زبان دیگری گفت‌وگو می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران همچنین بیان کرد: من تا حدی با زبان عربی آشنا هستم و تمام تلاش خود را به بستم تا بتوانم به آن زبان و لهجه نزدیک شوم و با اینکه شرایط دشواری بود، اما از نتیجه آن بسیار راضی هستم .

وی افزود: کاراکتر «یوسف» در این فلم نقش مهم و تاثیرگذاری است که کل قصه حول محور این شخصیت قرارگرفته و او در کنار مادرش با بازی هنرمند سینمای عراق به نام «زهرا الربیعی» قصه این فلم را پیش می‌برد .

غزالی میگوید: کل قصه این فلم در یک لوکیشن می‌گذرد و به طور قطع می‌گویم مخاطب از دیدن عباس غزالی در این فلم حیرت خواهد کرد.

وی به فعالیت‌های خود در دوران کرونا اشاره و بیان کرد: به دلیل افزایش کرونا مدت زیادی در خانه قرنطینه بودم و در آن زمان موفق شدم فلمنامه ، فلم کوتاه «لبخند ماسک» را در کشور ترکیه مقابل کمره  ببرم که این فلم در جوامع بین‌المللی دیده شد و توانست از کشورهای : برزیل، امریکا، امریکای جنوبی و ایتالیا جایزه بهترین فلم را از آن خود کند و هم اکنون نیز در فستیوال‌های مختلف در حال رقابت است.

غزالی که علاوه بر بازیگری تاکنون کارگردانی فلم‌های کوتاه و موفق «خواب عمیق»، «بی قراری» و «لبخند ماسک» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده پیرامون ادغام جشنواره ملی و جهانی فجر گفت: می‌طلبد هرحرکتی که به نفع سینما و پویایی و تعالی این عرصه باشد مورد استقبال قرار گیرد.

غزالی در فلم‌های «اعترافات ذهن خطرناک من» (1393)، «دلبری» (1394)، «قیچی» (۱۳۹۴)، «همه چی عادیه» (۱۳۹۵)، «من یوسفم مادر» (۱۳۹۶)، «پری سا» (۱۳۹۶) و «لواسان» (۱۳۹۷) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

به علاوه وی در سریال های نظیر «زمان شوریدگی» (1376)، «داستان یک شهر» (1378)، «خبرنگار» (1383)، «رستگاران» (1388)، «مادرانه» (1392)، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (1394)، «پناه آخر» (1398) و «شاهرگ» (1399)  نیزحضور داشته است.

لازم به ذکر است بازی عباس غزالی در فلم سینمایی «حرف مردم» به کارگردانی «داریوش یاری» آنقدر درخشان بود که با استقبال خیره کننده فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان مواجه شد به طوری که سکانسی از این فلم با هنرنمایی وی در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 چند میلیون بازدید داشته است.

ف.ح

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

😍😍😍❤❤❤

پربحث ترین