نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3350
-
الف
+

«علیرضا رئیسی»: دوست ندارم نقش تکراری بازی کنم

«علیرضا رئیسی» در یک برنامه تلویزیونی از سریال محبوب «دنیای شیرین» گفت.

به گزارش آی فیلم 2،  «علیرضا رئیسی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه تلویزیونی از سریال محبوب «دنیای شیرین» گفت.

«علیرضا رئیسی» در ابتدا درباره آغاز فعالیت هنری خود گفت: در سال ۱۳۶۸ و در هفت سالگی با فلم سینمایی «پاتال و آرزو‌های کوچک» به کارگردانی «مسعود کرامتی» بازیگری را آغاز کردم. بعد از آن و تا سال ۱۳۷۵ در چند فلم سینمایی و فلم کوتاه بازی کردم که تعدادی از این فلم های کوتاه برنده جایزه هم شدند.

وی در پیوند با سریال «دنیای شیرین» عنوان کرد: «دنیای شیرین» از سریال‌هایی بود که خاطرات زیبایی را برای نوجوانان آن دوره ساخت. یکی از نقاط قوت سریال «دنیای شیرین» گزینش گروه بازیگران آن در نقش‌های گوناگون بود.

رئیسی در مورد کم‌کار شدنش در دوهه اخیر هم عنوان کرد: این تصمیم شخصی خودم بود که بین ادامه بازیگری به صورت حرفه‌ای و تحصیل یکی را انتخاب کنم و من دومی را برگزیدم. در زمان تولید سریال «دنیای شیرین» و سایر فلم ها وسریال‌ها نمی‌توانستم به صورت کامل در کلاس‌ها حاضر باشم و برایم معلم خصوصی می‌گرفتند، اما از یک دوره به صورت جدی و منظم تحصیلاتم را ادامه دادم.

این بازیگر در پایان درباره بازگشتش به عرصه بازیگری گفت: دوست داشتم دیگر نقش‌های قبلی را تکرار نکنم و با نقش‌های متفاوت و پربارتر به بازیگری برگردم و آخرین کاری هم که داشتم بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» بود.

2 بازیگر خردسن سریال «دنیای شیرین» در گذر زمان

خاطره بازی «علیرضا رئیسی» با سریال «دنیای شیرین» + عکس

 

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین