نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4119
-
الف
+

نقش آفرینی «شقایق فراهانی» در دو سریال جدید

«شقایق فراهانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از حضورش در سریال «هم سایه»  سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «شقایق فراهانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «ماتادور»، «کلاه پهلوی»، «فوق سری»، «خانه پدری»، «گمشدگان» و «مادرانه» مشاهده کردند در یک مصاحبه از حضورش در سریال «هم سایه» که روایتی از مهاجران افغانستانی در ایران است سخن گفت.

بانو فراهانی در سریال«هم‌سایه» نقش زنی به نام «ثریا» را بازی می کند که قدرتمند و متمول است که صاحب دو پسر است و با خیانت همسرش رو به‌ رو می‌شود، قرار گرفتن ثریا در موقعیت‌های متفاوت باعث شده تا فراهانی برای ایفای این نقش با چالش‌های متفاوتی رو به‌ رو شود و ابعاد متفاوتی از این شخصیت را به تصویر بکشد.

«شقایق فراهانی» در خصوص حضورش در سریال «هم سایه» عنوان کرد: ماه دلو (بهمن) سال گذشته‌ بود که بازی در سریال هم‌سایه به من پیشنهاد شد و مثل بیشتر پروژه‌ها یک داستان کلی از این سریال را برای من تعریف کردند. با شنیدن روایت داستان، تا حدی با قصه همراه شدم و قبول کردم که این نقش را ایفا کنم.

وی افزود: نقش ثریا یک تغییر حسی و شخصیتی برای من به همراه داشت و این تغییر برای من جذاب بود و آن را دوست داشتم. به همین دلیل قبول کردم تا این نقش را بازی کنم. البته همزمان با بازی در سریال هم‌سایه درگیر بازی در یک سریال تاریخی به نام «گیل‌دخت» بودم اما به لحاظ برنامه‌ریزی برای من قابل هماهنگی بود که بتوانم بازی در سریال هم‌سایه را قبول کنم.

بازیگر سریال « مادرانه»درباره داستان سریال «هم‌سایه» که روایتی از مهاجران افغانستانی در ایران است توضیح داد: در زمان فلمبرداری هیچ‌کدام از ما خبر نداشتیم که زمان نشر این سریال با تحولات اخیر افغانستان همزمان خواهد شد در این ماه‌ها که افغانستان دچار این چالش شده برای من هم به‌عنوان یک هم‌زبان دیدن شرایط آنها سخت بود و امیدوارم مردم افغانستان هم هرچه زودتر رنگ آرامش و صلح را در کشور خود ببینندو خوشحالم که سریال هم‌سایه توانسته تاحدی درد و رنج مهاجران افغانستانی را بیان کند.

بازیگر سریال «همسایه» در انتها در خصوص فعالیت های اخیرش عنوان کرد: تقریبا دو سال درگیر  بازی در سریال «گیلدخت» بودم که یک سریال تاریخی است و روایت یک عشق را به تصویر می‌کشد؛ داستان عاشقانه‌ای در زمان قاجار که فکر می‌کنم در زمان نشر ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. اکنون هم مصروف بازی در سریال «نیکان» به کارگردانی «علی سراهنگ» هستم.

بیشتر بخوانید:

«شقایق فراهانی» از «خانه پدری» تا «کلاه پهلوی» + بیوگرافی و تصاویر

شقایق فراهانی به فلم «قایقران» پیوست

«شقایق فراهانی» با نقشی متفاوت به سینما می آید

سکانس مرگ «شقایق فراهانی» در سریال «ماتادور»

«فرهاد قائمیان» و «شقایق فراهانی» به «پریسان» پیوستند

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین