نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2088
-
الف
+

امشب در سریال «آنام» می بینید+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت چهارم سریال «آنام» را تماشا می کنید.

امشب در قسمت چهارم سریال «آنام» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «ماه گل» که زنی پولدار است با هدف خاصی در نقش یک خدمتکار به تازگی در خانه «آرزو» مصروف به کار شده است و کنجکاوی های اطرافیانش او را آزار می دهد از طرف دیگر «امید ثروتیان» پدر آرزو نیز راز بزرگی دارد و به دنبال یافتن زن مرموزی می گردد که برای او از گذشته های دور اطلاعاتی را ارسال می کند و متوجه می شود که .... 

به گزارش آی فیلم 2، «آنام» به تهیه‌کنندگی «اسماعیل عفیفه» و کارگردانی «جواد افشار» و به نویسندگی «امیرعباس پیام» تولید سال 1396 خورشیدی است.

این سریال، داستان زنی میانسال به نام «مارال» است که زندگی پر ماجرا و سختی را پشت سر گذاشته و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملا شدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، مجید واشقانی، شبنم قلی خانی، سامیه لک، امیررضا دلاوری، سیروس گرجستانی، ناصر هاشمی، کوروش زارعیل، اله مرزبان، مهشید جوادی، میثم ولیخانی، احمد پورخوش، شیرین آقارضاکاشی، علیرضا پورصدیقیان، آیدا جعفری، محمد حاجی بابایی و حسین فروغی پور از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «آنام» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «آنام»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین