نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1229
-
الف
+

پیشتازی «لحظه گرگ و میش» در اینستاگرام آی فیلم2

ویدیوهای سریال «لحظه گرگ و میش» در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 مورد استقبال بالای مخاطبان این شبکه جهانی قرار گرفت.

مخاطبان آی فیلم2 همه روزه می توانند با تعقیب صفحه اینستاگرام این شبکه به آدرس ifilmtv2، گلچینی از بهترین سکانس های سریال های در حال نشر از این کانال تلویزیونی را تماشا کنند.

سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به درخواست بینندگان شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان افغانستان و تاجیکستان و دیگر کشورهای فارسی زبان همسایه در حال نشر است و تاکنون توانسته رضایت حداکثری بییننده ها را به دست بیاورد.

در هفته ای که گذشت، فلم نماهای مربوط به سریال «لحظه گرگ و میش» در صفحه اینستاگرام آی فیلم2 توانست بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص دهد.

«لحظه گرگ و میش» فراز و نشیب های زندگی خانواده ای اصیل در طول سه دهه را به تصویر کشیده است.

این سریال که محور اصلی آن «یاسمن» تنها دختر خانواده استT وقایع زندگی وی از دهه ۶۰ و حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و…را نشان داده که تا زمان معاصر نیز ادامه خواهد داشت.

«فاطمه گودرزی»، «شهره سلطانی»، ««علیرضا کمالی نژاد»،«حسام محمودی فرید»، «کریم قربانی»، «سیامک احصایی»، «وحید آقاپور»،«المیرا دهقانی»، «پانیذ برزعلی» و «نیما نادری» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 

سریال «لحظه گرگ و میش» هر روز ساعت 18 به وقت تهران ،19 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود .

بینندگانی که علاقمند تماشای بهترین و جذاب ترین سکانس های فلم و سریال های در حال نشر از شبکه آی فیلم 2 هستند، می توانند با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 به طور روزانه از تماشای این ویدیوها لذت برده و اوقات خوشی را در این صفحه مجازی سپری کنند.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کیمیا

م ح 

نظر شما
ارسال نظر