نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3922
-
الف
+

اولین اکران جهانی فلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»

فلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی «نرگس آبیار» در امریکا و کانادا اکران و عرضه خواهد شد.

فلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی «نرگس آبیار»  در امریکای شمالی اکران و منتشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2،  شرکت بین المللی «سینرجتیک» که سال‌هاست در بازارهای جهانی در زمینه انتشار فلمهای بلند سینمایی، مستند و سریال‌های تلویزیونی فعالیت می‌کند، برای اولین ‌بار فلمی از محصولات سینمای ایران را جهت اکران و نشر عمومی در امریکا و کانادا خریداری کرده است.

گفتنی است شرکت نشرات فلم «آتلانتیک مدیا» نیز حقوق انتشار این فلم را برای کشور ترکیه نیز خریداری کرده است.

فلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی «نرگس آبیار» در ۱۳ بخش از جشنواره فلم فجر کاندید شد و توانست سیمرغ «بهترین فلم»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین بازیگر نقش اول زن» ،«بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و«بهترین چهره پردازی» را از آن خود نماید.

به گفتهٔ «محمد حسین قاسمی» تهیه‌کننده فلم و همسر «نرگس آبیار» فلمبرداری این فلم در پاکستان به شکل بسیار دشوار بوده است و آنها در نهایت با ویزه گردشگری به این کشور رفته و این کار را پیش برده‌اند و با شروع انتخابات در پاکستان ویزه شان  تمدید نشده به همین دلیل مجبور شدند برای ادامه فلم و ساخت صحنه‌های جنگ به «داکا» پایتخت «بنگله دیش» بروند.

 «الناز شاکردوست »، «هوتن شکیبا»، «فرشته صدرعرفایی»، «شبنم مقدمی»، « پدرام شریفی» ازجمله بازیگرانی هستند که در فلم «شبی که ماه کامل شد» ایفای نقش کرده اند.

ا ر

 

نظر شما
ارسال نظر