نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2905
-
الف
+

کانسرت رایگان «علیرضا قربانی» آوازخوان مشهور ایرانی؛ خاطره سازی با ماندگارترین تیتراژهای تلویزیون

«علیرضا قربانی» قطعات منتخبی از آلبوم‌ها و پارچه ‌های پرطرفدار خود را از طریق فضای مجازی برای همه علاقمندانش اجرا نمود.

به گزارش آی فیلم 2، کانسرت آنلاین «علیرضا قربانی» آوازخوان مشهور ایرانی شام گذشته 8 جوزا(خرداد) با اجرای آثار منتخب این هنرمند از آلبوم‌ها و پارچه هایی که طی سال‌های اخیر منتشر کرده بود، در تالار وحدت تهران برگزار شد.

«علیرضا قربانی» در ابتدای این برنامه گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر این فرصت پیش آمد تا بتوانم این بار در فضای مجازی همراه شما مخاطبان علاقه‌مند موسیقی باشم.

قربانی سپس قطعه «گیسو» را خواند و پس از آن سراغ «روزگار غریب» یکی از آثار پرطرفدار خود رفت.

«عاشقانه نیست» پارچه بعدی «علیرضا قربانی» بود که وی پیش از اجرای این آهنگ پرطرفدار خطاب به مخاطبانش در فضای مجازی بیان کرد: این روزها داکتران و پرستاران مراکز صحی نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند تا بیماران مبتلا به کرونا هرچه زودتر درمان شده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من لحظه لحظه این فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌ها سراسر داستان و قصه‌های ارزشمند هستند که هیچ گاه از ذهن ما مردم فراموش نمی‌شود. پس امشب به این بهانه قطعه «عاشقانه نیست» را تقدیم می‌کنم به همه داکتران و پرستاران عزیزی که در این چند ماه در جهت مبارزه با کرونا تلاش می کنند.

«علیرضا قربانی» در اجرای بعدی خود پارچه «عشق آسان ندارد» تیتراژ سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» را برای مخاطبانش اجرا کرد.

وی در این کانسرت آنلاین همچنین تیتراژ سریال «مدار صفر درجه» را با شعری از زنده‌یاد «افشین یداللهی» اجرا کرد و گفت: من با فردین خلعتبری از سریال «شب دهم» به کارگردانی دوست ارجمندم «حسن فتحی» همکاری‌ام را آغاز کرد. این همکاری ادامه داشت تا اینکه در سریال «مدار صفر درجه» دوباره افتخار همکاری با او را پیدا کردم.

وی افزود: من به خاطر دارم روزی که می‌خواستم که این پارچه را در کانسرتی اجرا کنم چوکی را برای زنده‌یاد افشین یداللهی هم اختصاص داده بودیم که متأسفانه مرگ ناگهانی و آن حادثه ناگوار مهلت نداد که در این کانسرت از حضورش استفاده کنیم. از این جهت مایلم این پارچه را به زنده‌یاد افشین یداللهی تقدیم کنم.

قربانی در بخش پایانی کانسرت، بنا به درخواست مجدد مخاطبان این اجرا در فضای مجازی، قطعه «روزگار غریب» را مجدداً همراه گروه ارکستر اجرا کرد تا شبی خاطره‌ساز را برای علاقمندان خود رقم بزند.

گفتنی است که «علیرضا قربانی» تاکنون تیتراژ سریال هایی چون «کیف انگلیسی»، «روشن تر از خاموشی»، «شب دهم»، «تنهایی لیلا» و «مدار صفر درجه» را خوانده است و این آثار پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر