نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3701
-
الف
+

«ماجرای نیمروز: رد خون» در سینمای آی فیلم بررسی می شود

فلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان»، در برنامه «سینما آی‌فیلم» بررسی می شود.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «رد خون» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» و تهیه کنندگی «سیدمحمود رضوی» شنبه 2 قوس(آذر) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«رد خون» که چهارمین تجربه «محمدحسین مهدویان» در مقام کارگردانی است، نسخه دوم فلم سینمایی «ماجرای نیمروز» می باشد.

داستان فلم «ماجرای نیمروز: رد خون» پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ خورشیدی و عملیات جنگی «مرصاد» می باشد.

در این فلم «بهنوش طباطبایی»، «جواد عزتی»، «هادی حجازی‌فر»، «هستی مهدوی»، «محسن کیایی»، «حسین مهری» و «مهدی زمین‌پرداز» به ایفای نقش پرداخته اند.

«ماجرای نیمروز: رد خون» در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر ایران در ١2 رشته نامزد دریافت سیمرغ شد که توانست سه سیمرغ بلورین جشنواره را بدست آورد.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 20:45 شام به وقت تهران ، 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :

بازیگر ایرانی: خوشحالم طی فلمبرداری «ماجرای نیمروز 2» زنده ماندیم+ویدیو

زمان اکران فلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» اعلام شد

تماشای فلم سینمایی ماجرای نیمروز 1

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر