نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5522
-
الف
+

«رامسین کبریتی»: پشیمان هستم که به «جم» رفتم/ امیدوارم این اتفاق برای هیچ هنرمندی نیفتد

«رامسین کبریتی» گفت: من اشتباهم را پذیرفته ام و نباید به شبکه جم می رفتم.

به گزارش آی فیلم2، «رامسین کبریتی» بازیگر کرکتر «صابر» در سریال «ستایش» که چند سال قبل به یک شبکه ماهواره ای «جم»  پیوست و سپس جدا شد، در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر بر اشتباه خود مبنی بر ترک ایران و فعالیت در این شبکه تاکید کرد.

این بازیگر ایرانی در مصاحبه با خبرگزاری دانا گفت: باید بپذیرم که رفتنم از ایران و همکاری با این شبکه اشتباه بود و طبیعی است که حق کار نداشته باشم.

رامسین کبریتی

وی ادامه داد: فکر نمی کنم تا 2 سال دیگر بتوانم به ایران برگردم، اشتباهم را پذیرفته‌ام و نباید می رفتم. اکنون پذیرای این هستم که به من اجازه کار ندهند.

بازیگر سریال ستایش افزود: هر انسانی خطا می کند و باید خطای خویش را بپذیرد؛ آن زمان شرایط خوبی نداشتم و مجبور شدم که بروم . به قول آقای داریوش ارجمند شاید بهتر بود با او مشورت می کردم اما متاسفانه این کار را نکردم.

رامسین کبریتی

کبریتی ضمن ابراز دلتنگی برای تمامی همکاران خود در ایران گفت: از تمام همکارانم جز خاطره خوش چیزی نداشته ام؛ در این مدت هم که کانادا هستم اکثر سریال های ایرانی را دنبال می کنم و با عشق آن ها را می بینم، لذت می برم و دعا می کنم اتفاقی که برای من افتاد برای هیچکدام از آن ها پیش نیاید و مجبور نشوند که تصمیم اشتباه بگیرند.

رامسین کبریتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال 1348 چشم به جهان گشود. وی سال 1373 برای نخستین بار و در 25 سالگی در سریال «اشتباه در اشتباه» به کارگردانی «جواد انصافی» بازی کرد.

«ستایش»، «مدار صفر درجه»، «قرارگاه مسکونی»، «هزاران چشم»، «بهشت گمشده»، «تنهاترین سردار»، «شمارش معکوس» از جمله سریال هایی می باشد که آقای کبریتی در آن ها ایفای نقش کرده است.

بازیگر ستایش و سرابی به نام «جم تی وی»

ب م

نظر شما
ارسال نظر